Kancelárske potreby, ktoré urobia vašu prácu efektívnejšou | Fixel.sk
07.04.2024
Viete o tom, že správny výber kancelárskych potrieb dokáže vašu prácu zefektívniť a zjednodušiť tak každodenné rutinné úlohy? Poďte sa spoločne s nami pozrieť na kancelárske potreby, ktoré by nemali chýbať vo vašej výbave.
Či už pracujete ako účtovník, administratívny pracovník alebo sa staráte o vlastné podnikanie, každý deň ste v kontakte s istými kategóriami kancelárskych potrieb. Kým niekto vystačí s poznámkovým blokom, perom a smart elektronikou, okolo ďalšieho sa hromadia plné šanóny dokumentov a tlačiareň je najviac vyťaženým zariadením kancelárie. Ak uvažujete o tom, ako vniesť na pracovisko vyššiu efektivitu, nechajte sa inšpirovať našimi tipmi na praktické a funkčné kancelárske potreby.
Kancelárske tipy pre lepšiu organizovanosť práce
Pozrite sa na pracovný stôl a jeho bezprostredné okolie. Práve na pracovnom stole sa nachádza veľa potrieb a pomôcok, s ktorými ste v intenzívnom kontakte. Hoci sa hovorí, že chaotické prostredie podporuje kreatívne myslenie a je znakom inteligencie, hľadať na poslednú chvíľu medzi lístočkami kontakt na zákazníka prinesie iba zbytočný stres.
Vytovrenie organizovaného systému na pracovnom stole vám ušetrí mnoho času a prácu sprehľadní. Začnite spoľahlivými písacími potrebami, dostatkom kancelárskeho papiera a pridajte aj notesy alebo kancelárske bloky na rýchle zápisy. Majte tiež na dosah ruky všetky dôležité tlačivá.
Ani tabuľa zavesená na stene nie je staromódnym prežitkom. Ponúka vertikálny priestor na množstvo poznámok a poslúži ako prehľadný „TO-DO list“ aktuálnych povinností. Podobným spôsobom využijete i stolový kalendár. Na upratanom stole sa potom prekvapivo nájde aj miesto pre nabíjacie podložky elektroniky a dokovaciu stanicu pre notebook.
Kancelárske potreby pre plynulosť práce
Kde sú spinky do zošívačky? A kam sa zase stratili nožnice a korekčná páska? Práca v kancelárii môže mať mnoho podôb a rozhodne nepatrí medzi monotónne. Ak by ste sa pustili do rátania kancelárskych potrieb, s ktorými prichádzate do kontaktu, možno budete prekvapení tým, o aký obrovský zoznam ide.
Vybavte kanceláriu potrebami, ktoré zabezpečia jej plynulý a bezproblémovejší chod tak, aby každá pracovná úloha mohla byť zvládnutá do úplného konca bez zbytočného čakania. Medzi také kancelárske potreby patria napríklad zošívačky, dierovaćky, spinky, nožnice, korekčné a lepiace pomôcky, obálky, kalkulačky a mnohé ďalšie...
Kancelárske potreby pre udržanie systému a poriadku
Mať systém a poriadok v dokumentoch je jedným z dôležitých krokov, ako prácu zrýchliť a zefektívniť. Nech už na odkladanie dokumentov zvolíte akýkoľvek postup (abecedný, číselný, podľa dôležitosti, klientov, …), majte po ruke dostatok kancelárskych potrieb, ktoré vám umožnia tento systém vytvárať. Okrem toho, že budete vedieť, kde hľadať, získate tak výrazne lepšiu kontrolu nad bezpečným uložením dôležitých dokumentov.
Nevyhnutnou súčasťou mnohých pracovísk sú preto osvedčené kancelárske potreby na zakladanie a archiváciu. Ide najmä o euroobaly, odkladače, zakladače, rýchloviazače, pákové šanóny, krúžkové šanóny či archívne a odkladacie boxy/škatule.
S vymenovávaním ďalších kategórií by sme ešte mohli pokračovať. Pre každú profesiu sú niektoré kancelárske potreby viac typické a iné skôr príležitostného charakteru.
Ak hľadáte spoľahlivého dodávateľa kancelárskych potrieb a tlačív, na e-shope Fixel.sk ponúkame široký sortiment kancelárskych potrieb pre každý typ pracoviska.